lørdag 12. januar 2008

æ vil, æ vil...

..så gjerne hekle denna...

treng 13 nøsta for en i Lillemors størrelse, koste 20+ pr nøste,

og d ble rett og slett for drøyt når æ kan kjøpe en billigere på en klesbutikk.

men herreguuud så fin!!
og så e d vel nokka me å lage sjøl..
kl 23.57: oida, har visst tenkt å hekle den allikevel..
har nettopp bestilt garnet fra garnstudio!!
ooops..
14jan kl17.11. Jadda dem va visst fri førr nån farga, så æ avbestilte, og no som æ gleda meg sånn. men dem har d på finnsnes, og dit ska æ på tirsdag!

7 kommentarer:

Lykke sa...

Såå fin. Garn er ikke spesielt billig, men man får ikke kjøpt handlaget kvalitet så mange steder.

Bor ikke i nærheten, men har gått på skole i Målselv og skal feire påske i nord. Skal prøve å få meg en tur i det nye anlegget.

Ha en skikkelig fin søndag:)

Ellie sa...

Gleder meg til å se denne ferdig! Nydelige farger, og Eskimogarnet er jo så deilig og mykt! Ha en fin søndag!

Mita`s hjørne sa...

Men jammen var det et flott sett da... synd at garne er så d yrt...
Ser du har storproduksjon av luer... de går vel unna så flotte som de er...

Ha en koselig kveld...

Anonym sa...

Oioi så fin. Skulle gjerne hatt det pledde jeg da, når den lille kommer....

Lene sa...

Åååååå, skjønner at du har bestemt deg for det, Lene. Den var aldeles, aldeles nydelig. Og den matcher fargene på soverommet mitt perfekt, hehehe (takk for koelig kommentar). Jeg har alltid elsket akkurat disse fargene i kombinasjon :)

Ha en finfin kveld :)

Anonym sa...

Oi,så flink du er som skal hekle den flotte.Tenker den blir super på frøkna.Ha en fin kveld

Anonym sa...

Oi, ja ja, fort gjort når en bare trenger trykke på noen knapper på pc`en, men den er jo kjempefin :) Og så flink du er som kan hekle! Dette blir nok kjempebra! Ha en fin uke :)