søndag 6. januar 2008

7 sannheter...


oida... ikke akkurat lett, men æ ska prøve. takk, Lene, for utfordringen :o)

her kjem 7 større eller mindre sannheter om meg sjøl:


1. æ har alltid kun hatt ei venninne av gangen, e d nokka æ hate e d flere jenter ilag som klikke seg sammen. da melde æ meg ut... like godt å være ilag me mine søstre, men helst ei av gangen.


2. d eneste æ alltid har visst at æ ville bli, sånn i tillegg til lærer eller kokk, eller kokk eller lærer, eller ka d no måtte være, e mamma! og d e æ blitt!


3. æ må alltid ha ett eller flere prosjekt i tankan, enten garasjebygging, husbygging, ommøblering eller organisering.. ofte flere ting av gangen..


4. æ e ett forferdelig B-mennske, kan sitte laaaangt utover natta, og ligge leeenge om morran. litt værre no når æ e mamma da men..


5. æ e veeldig flink t å avslutte min kjæres setninger, eller svare førr han, men d e helst fordi han e distre og ikke får me seg spm, trur æ ihvertfall som regel... stakkars mann..


6. æ elske å handle, ikke klær, men på butikken! kan gå i timesvis på butikken om æ e aleina. litt verre å ha me ungan..


7. æ hate å høre babya som skrik, får ikke mamman roa dem ned, e d bare såvidt æ ikke spring bort å overtar.. hende æ gjør d me venninners babyer, men da spør æ først om æ kan prøve.. har en sånn fin bysseteknikk me nesevarme som ALLTID fungere, nesten iallefall.. :o) sikkert utvikla etter Tjorvens kolikkmåneder..


jaja, her har dokk dem, ikke døm meg førr hardt..

2 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Morro å bli litt bedre kjent med deg...
Rommet til jentene ble jo flott...

Ha en koselig dag...

Lene sa...

Jeg dømmer deg ikke, nei ;) Du er skjønn, morsom og herlig - ler ofte av småting bare du kan få sagt - og smiler av ditt store, varme hjerte og din omtanke. Ha en herlig dag - jeg leser til deleksamen i snøkaoset :) Blir ikke mye tid til blogging fremover her, nei :)

God klem :)