fredag 4. januar 2008

ryddemani...

jenten sitt rom trengte absolutt en make over! tjorven lå i senga t høyre, der den store står no(120cm), med den store senga opp mot veggen bak, skapet på midten sto lengst mot høyre langs veggen der. og lillemor sov i reiseseng midt på veggen vi ikke ser mot venstre, hvis dokk skjønne..
dokk kan jo tenke dokk kor flott d va med tre senger, masse leker og div dukker og bamser, for d har vi vel omtrent 50 stk av.. mesteparten e pakka bort no.
glemte selvfølgelig ett before-picture, men men.
no håpe æ bare at lillemor blir ligganes i senga, og ikke klatre ut..
:o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja er det ikke deilig med en skikkelig rydde sjau:) Litt av en overflod vi leve i,ja. Å,tenk nå er det helg igjen:))

Kreoline sa...

Herlig med en ryddesjau, det blir jo så fint etterpå. Godt nytt år til deg også, så må du ha en fin helg.

Lene sa...

Så koselig du har ordna til lillejenta :) Og Ole Brum og Compani er de store heltene, forstår jeg. Og det er bra - skulle vært forbilder for langt flere, de. Synes dette sitatet (fritt gjengitt etter husken min) er så fint: Nasse Nøff sier til Ole Brum - Tenk om det treet detter ned i hodet vårt, Ole Brum.... Ole Brum tenker seg litt om og svarer: Tenk om det IKKE detter ned i hodet vårt...... :) Best å være optimist, ja :)

Ha en finfin helg, Lene.

PS - og så lurer jeg på - har du fått utfordringen om å fortelle 7 sannheter om deg selv..??? Synes ikke å huske det. Hvis ikke - og om du tar den - skriver jeg deg inn under innlegget mitt. Jeg begynner jo å kjenne deg litt, men morsomt å lese litt spesifikke detaljer og :)

Klem fra vinterland