søndag 27. januar 2008

ah herlig...

som sagt tidligere...
ski e ikke nokka førr meg, snowboard derimot...
d går kjempebra.
idag har vi vært i bakken, skiene ble hjemme, brettet ble istede me.
20-30 cm eller deromkring, me deilig nysnø, herlig for brettkjørera,
værre førr dem på ski, som vanligvis kreve preparerte løyper.
idag har vi koosa oss i rognmobakken, toppskaret og barnebakken..
vi glede oss vilt t bjelmabakken, og saglibakken åpne, håpe d snør litt fremover, så vi kan bruke di i påsken iallefall..

vil samtidig nytte sjansen å si tusen takk alle sammen for herlige tilbakemeldinger på alt æ gjør og produsere..
dokk e fantastisk!!

1 kommentar:

Lene sa...

Hei, Lenemor :)
Kveldstur innom deg i dag og. Så flott at du har kosa deg i bakken i dag - uten knall og fall :)

Vi bor også rett ved siden av en slalombakke - rett borti gata her faktisk. Men jeg har en rygg som har plaga meg siden jeg var nitten år, og tør ikke lengre ta sjangser med den som jeg har gjort opp igjennom. Den skal jo tross alt vare noen år til ;)

Ha ei god natt, Lene :)

Så snakkes vi :)
Nattklem