tirsdag 1. januar 2008

Godt Nyttår!!!

... alle som e innom!
idag rydda æ ut jula, eneste som e igjen, e gardiner, og duker i rød-burgunderfarger..
og di får sikkert bli en stund.
trur æ brygge på en forkjølelse, Lillemor e forkjøla, min kjære bynne å hangle litt, og hvis æ kjenne etter, e æ nok ikke helt på topp æ heller..

nyttårsaften ble feiret hjemme med gode venner, hjemmelaga kalkun me tilbehør, altså, hadde ikke LAGA kalkunen, men kjøpt den og tilberedt den...ungan fikk sett litt raketta før dem tusla i seng i ti-tia. så brukte vi kvelden t å spille fantasi og kose oss..

:o)

vellykka kveld!

2 kommentarer:

chevostar sa...

Godt nyttår lene! Håper du ikke får influensa da.. god bedring iallefall...

Lene sa...

God morgen, Lenemor :)
Har sittet og kosa meg med forkost, kakao g stearinlys med min kjære før han dro på jobb. Og så tar jeg meg bittegrann bloggtid før jeg kravler godt under dyna og blunder noen stunder til :)

Håper ikke du bli sjuk, kjære deg. Iallefall - riktig godt nytt år, og god bedring til deg og alle dine :)

Klem fra ho andre Lenemor :)