mandag 4. februar 2008

tovatøfler... gone bad..

først prøvde æ me mor aase, men di tova ikke,
så maya har fått seg nattsokka som ho kalle di.
så etterpå at d va jo mor aase superwash, så d va vel kanskje ikke så rart at di ikke tova..
dissa e av snorregarn, men trudde di sku tove mere, dissa e tova på hele 95 grader!! og tørketromla.. men di blir ikke mindre enn ca str 32..
sku egentlig vært t Lillemor eller mindre..
så dissa går rett i gavesekken, og frem me hekletøyet igjen for å prøve å lage mindre tøfler
no ska d være sagt at d va meninga å lage vogntøfler ala Hobbykroken sine flotte, men men..
bedre lykke neste gang..

5 kommentarer:

Lene sa...

Namen, helledussen så nusselige, da :) Synd de ikke vil tove seg små nok - men kjenner jeg deg, fikser du etpar til på null komma niks :))

Så heldig du er som har et hobbyrom. Skal bli et her i huset og med tid og stunder, men enn så lenge duger spisebordet helt supert :) Hehe - kanskje blir det som hos deg, at jeg drar med meg saker og ting ned likevel - og fortsatt sitter ved spisebordet, selv når jeg får et hobbyrom, hehe.
Så smart å bruke vakumposene til barneklær. Plassbesparende som bare det :)

Og de gedigne dråpeformede kulene kjøpte jeg og på salg i romjula - men da var det bare 50%. Heldiggrisen deg :)

Ha en finfin kveld, Lene :)

Klem til deg :)

Mita`s hjørne sa...

Disse var jo bare nydelige da...

Ha en koselig kveld...

Verkstedet sa...

å, de var jo bare skjønne da!!!!
ha en fin kveld, jeg ser frem til mc dream på greys...;)

chevostar sa...

nydelige tøfler du viser ...

ha en flott onsdag!

Merete sa...

Søte tøfler..men synd dei ikkje blei passelege til jenta di! Du lagar nok kjapt nokre nye du, tenker eg :o) pakken blei sendt i går så du har den nok i morgon ;o)