fredag 22. februar 2008

endelig.. avsløringen, del 1

ett veggteppe som om nån mnd forhåpentligvis ska glede og underholde en liten venn som fortsatt befinner seg i sin mammas mage..
IKKE min mage, bare så d e sagt, ANEMONE!
fikk en tilbakemelding fra ho om æ va gravid, skjønne at d kan virke sånn av detta og tidligere hemmelige innlegg, men d e altså ikke tilfelle.
veggteppet e t ei kjær venninne som vente baby snart..
like å lage nokka t di søte små..
nærbilde av Mamma Pinnsvin..
..og av Bolla Pinnsvin..


12 kommentarer:

Anne sa...

Gud er du gravid ??????????????

Anne sa...

Men kjære venn... ikke vent for lenge. Jeg fikk min sønn i en alder på 28 og det var i grunn litt for sent, angret på det i ettertid :-(

Lukke til.... romantisk helg ønskes deg min venn.

Lene sa...

Heei på deg, kjære navnesøster :) Så koselig at du likte sofaen. Jeg bare eeelsker den selv, og vi lette lenge. Fant mange fine, men absolutt INGEN var så gode å sitte i som denne - og så sååå bred og god for oss sofagriser :)

Og det teppet ble bare så flott!! Lene, du er virkelig flink!! Vet jeg har sagt det før, men skryt kan man altså ikke få for mye av!! Spennende med babyen i magen - du har ikke nok med to, vel?? ÅÅ, jeg skulle vel hatt maaange, men litt sent nå, da. Får visst holde med den ene jeg har - pluss min manns to døtre og et barnebarn :)

Så morsomt med scrappekvelden deres! Og så så mye fint der lager :) Allsidig kreativ, du :)

Kos deg masse i helgen :)

God klem fra meg :)

Anonym sa...

Hei Lene. Så nydelig veggteppe du har laget. Det blir nok mottakeren glad for. Ingenting er som hjemmelagde gaver til de små.
Ønsker deg en flott helg.

Klem fra Karipia

Mita`s hjørne sa...

Det teppet var jo bare nydelig da... koselig å lage slikke til de små...

Ha en koselig helg...

Camilla Simone sa...

Herre min hatt så søt. Du e no utrolig flink du. Sir det stadig vekk, men må være enig med Lene lengere opp på siden, skryt kan enn ikke få nok av. Av en eller merklig grunn ser det ut til å feste seg dårligere enn negative komentarer.

Stor klem fra oss

Timotei sa...

Så fint veggteppe du har sydd! Virkelig en kjempeflott gave!

Heidi sa...

Et skikkelig glad-teppe til en heldig liten venn! pssst! Nå er vi flere fra
bygda her i bloggverden, se på linkelista mi der er Fingerbølla.....
Ha ei fin og kreativ uke!

Fingerbølla sa...

Koselig teppe, og så hærlige farger for en liten å kjike på.
Takk for at du la igjen en hilsen t meg, tjohei:)

Merete sa...

knallfint veggteppe!! heldig den som får det i gave :o)

Anonym sa...

Nusselige pinnsvin! :)

Camilla Simone sa...

Æ elske teppe. Glæde mæ sånn til å henge det opp!s