tirsdag 4. mars 2008

uthvilt og BLAKK!

som dokk nok sikkert har fått me dokk, så har æ altså vært i oslo en tur.
rettere sagt hele FIRE daga!
lengste turen uten ungan sia æ blei mamma, trur æ.
ihvertfall aleina.
fredagen etter æ kom frem bynnte me lunsj, og deretter en tur t IKEA!
traska opp og ned og hit og dit i timesvis, krangla litt men min kjære søster om korsn type møbler æ sku kjøpe t jenten sitt rom, vi har HEILT totalt forskjellig smak!
å d e ikke kødd engang!
endelig bestemt meg før møbler, men ikke betalt, tok æ en tur innom leveringa og lurte på kor mye d ville koste å sende di heilt opp t bardufoss.
joda, 1800 kr ++++!!!!
WHAT??
sjeleglad for at møblan ikke va betalt enda, va d bare å glemme di å tenke på å heller kjøpe no dyrere på bohus hjemme eller no...
en kommode t 400 kr, som blir 1800 kr dyrere levert hjemme. NEI TAKK!

meg på ikea-kafeen, midt i shoppinga!
****************************************
detta e av meg på tur hjem etter fire flotte daga me shopping
(heile fire par nye sko, to bukser, ei jakke, og masse stash på ikea)
mange tura i byen, på kafe og kino!

sove leeenge og vært seint oppe!
herlig!
no må d nevnes at flyet mitt sku gå kl 2210 mandags kveld, men ble en time forsinka, derfor ser æ ikke så veeelig blid ut...hjemme kl ett på natta, og ska opp kl 5 for å bynne på jobb kl 6!
jippiiii!

ble glemt av heile fotograferinga, men di fleste av dokk veit korsn oslo ser ut..

Takk for mang flotte kommentara på forrige innlegg!!

har planlagt å komme innom dokk di nærmeste dagan,...


1 kommentar:

elin1976 sa...

Det tar hart på å være på tur!!! Men det høres ut som du har hatt det knakande kjekt:O)