mandag 31. mars 2008

kort og godt...

må for all del ikke tru at æ har ligget på latsia di siste dagan sjøl om d ikke har vært no innlegg, har hekla den siste barnelua og tova den. Rart d der egentlig, at ei sååå svææær lue som æ hekla(den venstre bak) kunne bli like lita som di to andre etter toving.. huff, sku jo passe en 6åring..
men men, får vel selge den t ei på to år istede da..
hekla to pannebånd t..


interessant mønster??

sku bli sjakkmønster sånn omtrentlig, men skjønne vist ikke hemmligheten...
tøft ble d no uansett..


min onkel fylle 50 2.april og min kjære bror 16 1.april, så da måtte d lages litt kort..




å så har æ skaffa meg ei sånn flott kasse som dokk alle har, alldeles gratis!!
kan stå på veranda me blomster i etterhvert..





4 kommentarer:

Anne sa...

Kreative jente. Og så flotte kort. Dette har jeg lyst til å lære, er det vanskelig?

Anonym sa...

Mønsteret minner litt om flammer! Kult! :)

9na sa...

Kjempe kreativ, helt enig.. Jeg er overveldet!!!

Anonym sa...

Det er alltid så spennende å tove,aner aldri hvem det blir å passe til etterpå:))