onsdag 21. januar 2009

hm..

d va d der me å blogge da..
bloggen min e jo egentlig en såkaldt hobbyblogg.. d skjer lite anna her inne. men når d e stillstand (nesten) på hobbyfroten, blir d jo ikkeno å blogge om heller.. e visst en pippip eller to som savne innlegg fra meg, så da må æ vel prøve å skrive litt da.
har vært å scrappa i kveld, men tlf min som æ tar bilda me, e dessverre t reparasjon, så kan ikke ta bilda heller..
å ungan blogge æ jo ikke, sånn e d no bare, sjøl om d sikkert e flere som kunne tenkt seg å sett dem litt oftere ;) men men har æ bestemt meg, så har æ d.. dem hadde nok overgått all hobbyan, så søte og gode som dem e.. hehe..
sku kanskje vurdert en lukka blogg der æ kunne skryte uhemma av småtrollsjuren, dokk får gi meg tilbakemelding på om d e nokka som kunne vært gjort..

ellers så skjer d såpass mye på jobb førr tia, øvelser og lærling som snart ska opp t fagprøve,..filetering av fisk og spesialkost mm..

å alt heime: lillemor e pjusk dissa dagan, øyan og nesa renn, ho e varm og rød, vil sove og stort sett kose me mamma, idag har faktisk dem begge vært heime, ikke for at tjorven va syk, men vi glemte rett og slett å gjøre oss klar i tide t å levere i barnehagen ;) så da ble d bare sånn, lillemor sku jo være heime uansett.
min kjære har vært ett par daga på kurs, og kom heim idag, så vi måtte en tur å hente han på flypassen. deilig å få han heim ;)

detta trur æ får være nok førr idag, e jo ett av mine første forsøk på å blogge nokka anna enn hobby.. så d blir ikke så mye idag..
ha en finfin kveld videre! snaaart helg!

3 kommentarer:

Anne sa...

Ja, det forsøket gikk jo fint det Lene :-) bortsett fra at det snørres hjemme hos deg også da.
Slik er det nok i dette dalføret også gitt, mye svineri som beveger seg fra det enen menneske til det andre, virus og bakterier. Tia or det virker det som ja.

Hadde vært morsomt om du hadde tatt noen bilder fra jobb da, fletting av fisk???!!! høres jo så spennende ut..., og kunne blirr så flotte bilder.

Håper nå du får igjen den moblden din snart jeg da.

Fine dager til deg, og god bedring til den snufsende prinsessa.

Lene sa...

Hei på deg, Lenemor :)

Så koselig med en liten tilstandsraport fra deg :) Leit at Lillemor er pjusk, men det høres ut som om hun er i beste, mammas, trygge hender :)

Du, det må være litt fint å savne hverandre og. Min mann og jeg er omtrent alltid sammen. Tror søren meg omtrent ikke vi har sovet en natt fra hverandre. Kanskje jeg skulle sende han og på kurs, så jeg også kunne savne og si det var godt å få han hjem ;))

Det var forresten ikke vankselig å se at broder`n din var broder`n. Jammen er dere like. Så moro at han er fornøyd med søster`ns håndarbeid. Skulle vel egentlig bare mangle - du er inmari flink :)

Ha en fin dag videre, Lene. Og god bedring til Lillemor :)

God klem fra meg :)

Evami sa...

Stakkar lillemor:( Det er så kjedelig når engelene blir syke.... Og du den med å glemme bhg har vi nettopp vært igjennom vi å. Eller det var bevisst da,for misnten var syk og da fikk størsten være hjemme han også:) Kosa oss masse:) Heftig med alt som skjer da,men man slipper å kjede seg ihvertfall. Min kjære er maler og er med og bedømmer svenneprøver i det faget.SPennede synes han.

God å få hjem kjæresten sin:) Dte re godt år de drar,men akk så deilig å få dæm hjæm å:)

synes forøket ditt på nåkka ainna enn hobby-blogging gikk værldig fin æ Lene:) Klem Eva