lørdag 6. desember 2008

Overstått messe...

da va årets rundhaugmartna overstått..
23minusgrader og dårlig besøk...
e litt skuffa over dagens salg, veit ikke om d e fordi æ ikke traff folket rett med det æ hadde utstilt, eller om d kan være fordi d va så himla kaldt at folk ikke gadd ta hendern ut av vottan førr å handle...
jaja.. e bare å pakke d vekk og ta d me t neste år..
d som ikke blir gidd bort i julegaver da vel og merke.
e no gla førr at æ e kommet meg i hus, har fått varmen i meg igjen og har levert min gode, men kalde hjelper heim t hyblen hennes.. stakkar, så ho frøys.
Tusen takk t deg Jannike, førr at du orka å fryse ilage meg heile dagen! Du e en knupp!
æ glemte forresten ta bilda, men d va førr kaldt å holde kameraet uansett ;)
håpe på at d blir ett i avisa på tirsdag...

6 kommentarer:

Orlaug sa...

Nei huttemegtu, 23 minus, det høyrest skrekkeleg ut....kanskje ikkje so rart at folk ikkje torde seg ut. Skjønar godt at du er skuffa, ein jobbar jevnt og trutt og so vert salget heller dårleg.
Men i dag må vel kulden ta litt av skulda.
Uansett, ha ein god sundag!

Timotei sa...

Å, så dumt. Synd du fikk solgt så lite. Har deltatt på salgsmesser før jeg også, men har i grunnen solgt lite. Mye mere salg gjennom nettbutikken. Men du må ikke gi opp. Du lager så mye fint! Håper du har kommet deg i varmen igjen!

irina sa...

jeg er helt sikker at det er fodi det var kaldt !!
Du er så flink og dyktig at det er umulig å ikke like det du lager !!

men minus 23 !! Det er kaldt det...det e farli du kan fryse til is. Som man sier i blåfjell !!

Klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Garantert kulden som gjorde salget dårlig - hadde ikke kommet meg ut om det var så kaldt en gang jeg...

Ha en super søndag...
Klem Mita...

BeBe`s blogg sa...

Har dårlig samvittighet at jeg ikke besøkte martna, såpass nært som jeg bor. Men får skylde på en travel dag med levering av kake til lotteri, kjøring/henting av jenter som skulle på lørdagsjobb og juleball + litt baking. Tenk at det var så kaldt der oppe, her var det -18 gr. Til og med håndbrekket på bilen fraus fast. De varene du ikke fikk solgt, kan du jo selge på bloggshoppen din.:)

kaoz sa...

Enig med de andre, det var nok for kaldt. Syns dere er vanvittig god som har stått ute hele dagen! Du får varme deg med en stor kopp kakao :)klem