mandag 29. september 2008

når man no...

..likevel e heime og e sjuk, så kan man vel lage litt UFOa i samme slengen..
formen e så der... hode verke, straks æ røre meg kaldsvette æ, magen verke litt og æ e trøtt og sliten generelt... min kjære har tatt me seg tjorven og lillemor og dratt 12 mil nordover t tromsø for å besøke bestemor og bestefar, så d passa egentlig bra å være syk no.

bare passe på meg sjøl og ligge å kvile på sofaen heile dagen..

men tbake t UFO-produksjonen:
den røde påbegynte lua e hekla i HEAVY Løvegarn, detta va dessverre siste nøste i ett garn æ IKKE får tak i rundt omkring her... ane ikke kor æ ska finne d...
så hvis d e nån der ute i blogglandia som har ett rødt nøste med HEAVY, så kunne æ gjerne tenkt meg å kjøpe/bytte me no anna.. mens æ vente på svar, koose æ meg bare under detta herlige teppet...
.
for å unngå forvirring, detta teppet e hekla av prinesse elins farmor, æ har fått d hos snille elin, fordi æ likte d så innmari godt og ho ville helst bli kvitt d..
tusen takk igjen elin!

5 kommentarer:

Merete sa...

Det teppet var rååfint!! hekla det sjølv??
Ønsker deg kjempegod bedring :o)

Orlaug sa...

Hei!
Var på Stoff og stil som planlagt.
Sendte pakken torsdag 25 sept.
Merkeleg at den ikkje er framme...
håpar den dukkar opp snart. God bedring!

kaoz sa...

Så kjipt å være syk. Håper du føler deg bedre snart. Det teppet ditt var utrolig fint:)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så flink du er - her ligger ufoene i alle hauger, halvferdige - begynner stadig på nye prosjekter...
Ikke morro å være syk, GOD BEDRING TIL DEG...

Ha en koselig dag og uke...

irina sa...

takk for kommentar. Du kan vinne så følg med.

Du er veldig handy ser jeg. Råfineting du lager ...kan ikke noe slik jeg...

God bedring til deg !!!

Klem