onsdag 17. september 2008

huff....

(bærtur)
******'
..så dårlig æ e på å oppdatere...

har ingen lyst t å dra frem symaskin for tia.. syns ikke æ har nån plass å sitte me alt rotet, særlig etter min grundig rydding her førr ei stund sia, har liksom rydda vekk plassen æ satt ved.. å veit at om æ bynne æ dreg frem, så blir d ett jæ--- rothus me en gang ;) masse æ har lyst å sy, men har ikke lyst t å sy d. skjønne??

hekletøyet e no stadig i bruk, men UFOkurven bare øke og øke, veit ærlig talt ikke ka æ ska lage..

hm.. lysta kjem vel, æ har jo et julemarked å produsere t og, men d e ikke før første helga i desember, så har tid nok, trur æ.

3 kommentarer:

Timotei sa...

Men du er da flink til å oppdatere du! Synes du har innlegg ofte jeg. Da er det verre med meg...Akkurat nå er min sykrok også ryddet. Til og med symaskina er satt bort for en stund. Trenger pulten til papirarbeid. Prøver å skrive årsplan til barnehagen og forberede foreldresamtaler. Men etterpå! DA skal symaskina fram igjen! Du får nok sylysten tilbake igjen du også skal du se.
Herlig bilde av to små på bærtur!

Alma Merethe sa...

Ja den syingen. Vet hvordan du har det. Satt selv ved kjøkkenbordet, og pakket opp og ned hele tiden. Så klekte eg ut en plan, ville ha mitt eget syrom. Og det gikk greit å lage. Det får heller være rotet der, enn i stua og kjøkkenet.

Du er flink hvis du har mål å selge noe på julemarkedet. Har selv ikke sydd noe for å selge videre. Tror at folk synes det er dyrt å kjøpe lappeteknikk, eg får teste det ut en gang.

Ha en fin høstkveld.

LAPPEQURI sa...

Hei se i scrappe bladene dine ( regner med du har) Der er det mange fine ideer. Håper sy lysta kommer snart:-)
Ha ei fin og kreativ helg