mandag 2. juni 2008

2 år!




7 kommentarer:

Anonym sa...

Tillykke med lillemor's dag. Håper hun hadde en flott dag og at kronen falt i smak.
Min datter på fjorten elsker ennå kroner, den siste fikk hun på kaken til konfirmasjonen sist søndag :-)
Ha en fin dag og nyt været - for nå skinner solen, også her i nord.

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer så mye med lille prinsessas dag. Tenker både mor og datter hadde en flott dag.
Du hadde pynta så flott, Lene. Sånnt her liker denne dama. Jeg er ikke så flink til å pynte når vi voksne skal ha fest men du verden det tar av når prinsessa skal ha party!!! No limit. Ha en fin fin dag snuppe duppa mi!

LAPPEQURI sa...

Ser ut til dattra fikk en flott bursdag. Tøff krone du hadde sydd som gikk an å bytee års tall på. Send den inn til quiltemagasinet til bente så kansje den kjem i bladet:-)
Ha en fin uke ( her som der er vel dårlig sy maskin vær) Men vi har vel ikke lov å klage:-))

borghild sa...

Så fint du hadde gjort det til bursdagen!! Kan tenke meg lillesnuppa var fornøyd!:-)
Og så har du laget så utrolig mye fint i det siste, kjempesmart med de bursdagskronene:-) Klem B:-)

9na sa...

ÅÅÅÅååå så søttt!

Zizzi Molde sa...

Gratulerer med dagen! Ønsker dere en fin helg:-)

Klem fra meg

9na sa...

Utfordring til deg på bloggen min...