torsdag 17. april 2008

Mei tai...

vise frem meitaiene æ sydde for ei tid tbake, den rosa og grønne e i bruk hos mi svigersøster, den brune e t salgs for 750,-
syr slike på bestilling, men ser helst at æ får brukt stoff æ allerede har, ellers e d fritt valg.



både store og små kan bæres i en mei tai, vekta fordeles jevnt over skuldre og hofte, så er mye bedre å bære me enn feks en babybjørn.
barnet kan bæres på magen eller ryggen.


her e stoffan dokk kan velge i, di enkelte egner seg til forskjellig:
1.panel og stropper 2. panel og stropper 3.panel 4.panel 5.stropper 6.panel 7.panel og stropper
8.panel 9.panel 10.panel og stropper 11.panel 12.panel(stretch)
13.panel 14.panel 15.panel
selvfølgelig kan du velge flere forskjellige for å få flotte mønster og en helt unik mei tai.
kom me ønsker om du vil ha en mei tai produsert av meg!
send gjerne en mail! adressen finnes øverst til venstre på sia.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oi her må man følge med! et par dager uten at jeg har vært innom og vipps masse nytt og fint! Jeg har også tenkt å sy meg en mei tai, siden jeg bare har to pluss sjal... Jeg har også mye stoff, men jeg lurer på hva slags stoff du synes er greit i stroppene?

Guro sa...

Oi, du syr mei tai'er!
Kjempefine :O)