fredag 25. april 2008

HURRA FOR MEG!!

I morra fylle æ ett kvart århundre!!!
I den anledning kom d blomster på døra fra min kjære mann!
Akkurat rette sorten og, margeritter og fredslilje, like margeritter veeeldig godt, samme me fredslilje, enkel å holde i live. BANK I BORDET! Margerittan va rosa og vårlig, kurven oppsatsen står i va og veldig flott!
va meninga den sku leveres imorra, men dem har visst gjort en feil..
D va egentlig bra, for vi e borte i heile morra...
;o)
TUSEN TAKK MIN KJÆRE MANN!!

Når man hekle panneband t seg sjøl i vinrød, og går fri for farge, da må d trikses og mikses litt... resultatet ble helt greit..
mulig æ hekle no mønster i hvitt foran på d røde, men vi får se om kreativiteten kjem..


6 kommentarer:

Anne sa...

Gratulerer med dagen til DEG !!!

Synger bursdagsangen her jeg sitter, men det hører du vel ikke. Ha en fin fin dag !!!!

Og stor klem herfra.

Prinsesse Elin sa...

GRATULERER MED DAGEN I DAG, Lene. Kos deg masse og nyt dagen. Masse varme bursdagsklemmer fra Elin:O)

Heidi sa...

Å jæsken no begynne du å bli voksen, huske da eg va så ung..........leeeenge sia det, men hver alder har sin sjarm. KOS deg masse på dagen din, nyt sola og livet! Bursdagsklem :0)

BeBe`s blogg sa...

Gratulerer så masse med "halvrund" dag - fin gave fra mannen! Du er heldig med været på dagen.;)

Anonym sa...

GRATULER!!Håper det blir en super fin dag,bursdag er bare gøy:))Kos dæ

9na sa...

Gratulerer!!!! Kos deg masse på dagen din!!!