tirsdag 18. desember 2007

utfordring..

..fikk æ hos Mitas hjørne i kveld, så no må æ tenke litt..




1. æ ønske at Lillemor ikke ska være allergisk, sjøl om d ser dårlig ut me tanke på eksem, og melkeintoleranse.

2. æ ønske at æ får jobben æ har søkt på (fast stilling som kokk)

3. æ ønske meg snø t jul!

4. æ ønske at banken ska gi oss 2mill i lån så vi får bygd oss hus.

5. æ sku ønske æ kunne synge! ..pent altså..

6. hm.. ikke greit me di to siste, har d jo egentlig veldig godt.. men æ sku ønske æ tålte melk!

7. ..og at æ ikke va allergisk mot alt mulig, bla a juletre.. nys meg gjennom jula og måtte nettopp hive ut svibelen..

-------------------------------------------------------------

di æ nominere e:

1.Heigrim

2.Lene, det beste i verden

3. Anka

4. Titiooo

5.Something blue

6. Anki

7. 9nas

7 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Hei! Jeg så et program på tv angående allergi. Når det gjelder juletre, så er det sikkert ikke selve juletreet du er allergisk mot, men alt det som følger med i juletre....Det gjelper å spyle det godt før du tar det inn i huset. :0) Lykke til og God Jul! :0)

Lene sa...

Hei, Lene :)

Tusen takk - den utfordringen tar jeg :) Rekker visst ikke å få inn noe innlegg i kveld - men jeg vet alerede ett av ønskene :))

Så koselig av deg å sy de flotte strømpene til fetterene dine. Og jeg håper du har fått løs arket fra skriveren. Ellers sender jeg mannen min innom - han er mister fixit de lux :) Hehe, fikser g flyr med støvfilla, ja;)

Men jeg ser av bildene at du har en Mister Fixit selv. Fint å ha utstyret i orden når sneen du ønsker deg til jul kommer :)

Ha en kjempekos kveld, kjære deg - så snakkes vi :)

Klem fra ho andre Lene ;)

Lene sa...

Hihi :) Men flotte saker han hadde med til deg fra Tromsø, selv om det var på bestilling. Det viktigste er at de er gode og snille - og at man elsker dem, ja - ikke minst :) En god mann vokser altså ikke på all slags trær, så vi får ta godt vare på dem :)

9na sa...

Jippi, takk for utfrodringa! Æ e i tænkeboksen... Klarer itsj helt å gjennomfør trøinderdialækta, men prøva så godt æ kainn, fordi den er så innmari kul!!!! ;)

Anonym sa...

Takk for hilsen i bloggen!
Ang. kanelhjertene....
Man tager en boks ferdiglaget lys kakedeig fra Ikea, pensler med vispet egg og drysser så på perlesukker og kanel.Voila!
Ekte juks altså - men de ble faktisk ufattelig gode!
Ha en flott onsdag!

Hilsen LilleBlå

Mita`s hjørne sa...

Flotte ønsker du har, trasig når ungene er allergisk... en av mine vokste det heldigvis av seg, ble først veldig dårligere så frisk i 13-årsalderen...
He,he... her gikk sviblene på hue ut døra i går...så nå går det ant å puste igjen, vi har kunstig juletre - som får en real dusj før det kommer inn i stua, ordentlig juletre går ikke, ikke julestjerner heller... jobber i helsesektoren og er innom mange hjem - hoster, nyser, snørr og tårer gjennom hele jula...he,he...lekkert...
tvi,tvi med jobben...

Ha en koselig kveld...

Anne sa...

En helt kjempeliste du !!
og allergi er noe herk!!