fredag 28. desember 2007

dagen derpå..


igår kveld hadde min kjære planlagt storfest me innleid band oppe på skikafeen han e sjef på. styra i dagesvis me plakater og div.

igår ettermiddag ringte telefonen min, og da va han dessverre blitt fryktelig dårlig me omgangssyken, så æ måtte bare hive jenten i bilen og kjøre opp å hente han, stakkar..

kom veldig ubeleilig ja!

heldigvis e mi søster nettopp ansatt som kokk der oppe, så ho blei hivd inn i kaoset og måtte plutselig finne ut av kor ting va å alt d der (sku ikke bynne før 1januar)

æ hadde bestilt barnevakt, med tilhøranes pizza og film, så min kjære gikk bare å la seg, vel vitende om at onkel Mats satt barnevakt for både han og jenten.

Mor sjøl sku opp på fest, skjønne dokk :O)

d ble en fin fest, kom kanskje ikke så mange om forventa, men d går seg no t etterhvert!

idag e æ fryktelig fryktelig trøtt!!!

kan d skyldes zyrtecen æ tok i natt?

JA d kan d!

glemt jo at den virke veeeldig sløvanes på meg for tida, blir ligganes på sofaen heile dagen derpå.

D hadde d nok vært bedre å bare være fyllasyk..
har forresten vært på besøk hos alle på lista mi idag, men har ikke ork t å legge igjen no kommentara, så d e bare nån av dokk som har fått..
ska gjøre d en anna dag..
ha ei fortsatt fin JUL!!







2 kommentarer:

chevostar sa...

jammen rart hvor trøtt en blir av syrtek en.... hmmm... får håpe du kommer deg utav sofaen før nyttårsaften da! hi hi :)
Ha en flott romjulskveld!

Heidi sa...

Koselige tima på fest, dem gikk bare så fryktelig fort, plutselig va eg heime, og uten zyrtex blei eg jo litt skjelven i magen utpå mårrakvisten.... Måtte stå opp å legge meg på sofaen å kike i taket ei stund, da gikk det litt bedre...hmhm!
Det blir nok flere koselige festa der oppe, da får vi prates! Kos deg!