torsdag 15. november 2007

sykkel


satt igår kveld og bladde gjennom posten, da æ så i avisa t domus bardu at dem hadde sykla t unga t 49,-

men bare 20 stk så vær rask!


hm... kanskje æ sku prøve meg? e jo torsdag, så sikkert ikke så mange ute og farte..


stressa me unga, klær og levering i barnehage, før æ kjørte som en gal t bardu (20km) , for å finne ut at sikkert 500 stk har tenkt d samme som meg!

fantes ikke parkering i nærheta av senteret engang!


endelig fikk æ meg plass ett par hundre meter unna og sprang mot senteret (kl va ca 10.07)

MASSE folk, fikk beskjed om at syklan gikk unna på ca 10 sek... så hadde ikke nubbsjangs engang...

jaja, må vel kjøpe sykkel t prinsessa t full pris da..



3 kommentarer:

Lene sa...

Æhh... Synd med den sykkelen - men du finner sikkert en annen fin til prinsessa :) Gratulerer med ny blogg, forresten. Kjempekoseilg her :)

Og du - angående møblene... Kommoden er kjøpt på finn.no og skapet sto nede i kjelleren her etter de som bodde her før. Har pussa litt og malt, og venter som sagt bare på knotter. Er veldig glad i finn.no - mye skrot som kan bli riktig så fint med litt maling på :)

Ha en kjempefin dag i nord :)

Lene

Anonym sa...

Det er vel typisk... Synd det ikke ble billigsykkel!

Ang strikketøymappene mine, jeg deler ikke ut mønsteret dessverre... Jeg har laget det selv, men andre står jo fritt til å gjøre det samme ;o)

Fin ny blogg!

Anonym sa...

Det var verdt et forsøk! :)
Håper du finner en ikke altfor dyr sykkel til prinsessa ;)