lørdag 17. november 2007

Pay it Forward!


Gave til de tre første...

Reglene for å være med i den gode sirkelen "Pay it forward" er veldig enkle, og
alle kan være med hvis de har lyst !!!
.
.
Reglene er som følger:
1. Du må ha din egen blogg, slik at du kan spre "budskapet videre...
2. Du må ha lyst til å glede andre...
3. Du må sende dine egne tre hjemmlagde gaver av gårde i løpet av
de neste 365 dagene...
.
.
De første tre som legger igjen en kommentar på dette innlegget blir de
som innen et år får tilsendt en hjemmelaget gave fra meg...
Jeg vet ikke hva gaven blir enda, og det ikke sikkert at du vil motta
den hverken i morgen eller neste uke...
.
Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene!!!
Til gjengjeld må du altså gi det samme løftet i din blogg...
.
.
Hvis du er blandt du tre første som svarer på dette innlegget,
så send meg også en mail: lene_minkstuen@hotmail.com
Hvor du legger igjen ditt navn og adresse...
.
.
Ha en flott dag!

5 kommentarer:

Heidi sa...

Takk for sist! Hyggelig å treffe deg på fjellet forrige helg! Er imponert over hvor produktiv og flink du er med handarbeid, her blir det mest dall, men planene er der....Joda dattra klipper og godt at du ble fornøyd! Kos deg og ha en trivelig søndag! Klem fra meg!

Emmeline sa...

Heisann Lene. Jeg fikk det til etter mye stress. Måtte laste ned en ny nettleser--men nå går det så det suser i tilfelle du har samme problem altså:0) God helg! --og takk for alle koselige hilsener!

Anne sa...

Har nok allerede meldt meg på den.

fortsatt fin fin kveld til deg, og du...huff at du ikke fikk tak i den sykkelen til lillegull...

Emmeline sa...

Ja,,,fine engler. Så gøy!!

chocolatehead sa...

Takk for koselige kommetarer i bloggen min :)

Du lager mye fint, må kanskje se i den "gamle" bloggen din også, en dag jeg får tid :)

Ha en fin søndag!