fredag 4. april 2008

Brun/grønn retrosmekke 65,-


9 kommentarer:

borghild sa...

Kjempekule smekker du hadde heklet, i det hele tatt kjempemye fint du hadde heklet nedover bloggen din!:-) Jeg må nok sverge til strikketøyet, er ikke så stødig i den heklingen... dessverre... Ha en super helg, hilsen fra Borghild:-)

Lene sa...

O, nammi!! Frekk og freidig som jeg er - var jeg nedenom og forsynte meg av tapassnasket ditt. Jeg bare elsker fingermat - plukke litt her og plukke litt der. Mååå smake på altmulig, jeg, da :)

Og du kommer stadig med noe nytt, Lene. Sååå kule smekker!! En ny dille - og jeg vet du er produktiv til tusan :) Inmari tøffe fargekombinasjoner :)

Håper dere koser dere i helgen :)Her fnises det over en lav sko ;))
Goood klem fra meg :)

Petunia sa...

Ordet har 6 bokstaver...begynner med J og har noe med feiring/bursdag å gjøre....
Du så at hvert spørsmål er en direkte link til løsningsbokstaven?

chevostar sa...

Takk for hyggelig kommentar på kassene mine!

Du er da veldig flink til å hekle! Får jo til alt! Dette må jeg lære meg en gang!

Kassene mine er kjøpt hos Oasen Hageland!

Anonym sa...

Kule farger! :D

Hulda sa...

Så fine smekker du hekler! Virkelig søte ting du lager. :)

Nina i Paradiset sa...

Male alt med kost, men må nok investere i en sprayboks for å få kurvstolene bra!

Tapas! Mmmmmm....!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan1 så produktiv du har vært i det siste, masse nytt du har laget. Tapas er jo bare kanongodt.
Støv i bestikkskuffen, jada, men den er bare ment til supplement, så regn med at de fire forskjellige sortene fort trengs , så her blir det for raskt omløp til at det rekker å bli støvete.
Klem

Prinsesse Elin sa...

Hei Lue Lene!
Har du fått pakke fra meg i posten....klem:O)