onsdag 11. februar 2009

Vart litt skremt jah...

må bare fortelle om ka som skjedde meg her i går kveld rundt elleve tia...
satt stille og fredelig å så tv og surfa nettet... så plutselig frøys æ til, hørte snøen på veranda knitre og knake. D va nån som va ute på verandaen våres!! kl elleve!
slo av lyden på tven, førr å høre etter om d faktisk va nån der, eller om d va bare innbildning..
neida d va d...
va stille ett øyeblikk, før personen gikk igjen.
tok telefonen og sprang opp i andre etasje, inn på rommet våres og bort i vinduet, trygt plassert i andre, me utsikt over verandaen..
ingen der... ble ståanes ei stund me telefonen i handa, før æ skvatt til!
fikk bare ei melding hehe...
d va fra bror t min kjære, han bor rett borti veien..
han lurte på om æ hadde lagt meg, førr han ville komme innom å hente nokka på datarommet..
åh, sååååå letta æ ble, d va han som hadde vært her, han hadde banka på døra uten at æ hadde hørt d, og så hadde han gått rundt huset førr å se inn vinduet om æ va våken, men vi har persienner så han så ikke meir enn litt lys.. derfor gikk han heim igjen...
kan tru æ følte meg dum da!! heilt skjelven og full av latter...
takk gud førr at han sendte mld!! hadde faen ikke turt å gått å legge meg...
;)

4 kommentarer:

Monicas sa...

trivelig det va her da....åsså lettskremt som mæ....flink til mye du, ser æ....kommer innom igjen....

Anne sa...

Hadde sikkert fått hjertestans jeg!! Men du, sleng over en pizza bit da...

Cloudberry sa...

Fint å høre at fleire e lættskræmt ;)
Pizzaen ser utrolig go ut!

Evami sa...

My god,æ hadd blitt redd ja....
Men hadde funnet fram en hammer eller noe annet tungt og vært klar til å slå ned hvis noen hadde kommet inn...

Men så bra t han kom på å sende ei melding da,sånn at du fikk ei god natts søvn:) Klem Eva