søndag 5. oktober 2008

æ har tenkt...

på en ting... sku ikke vi ha samla alle hobbyinteresserte i nærheta og hatt oss no strikke/hekle-treff? eller søm.. d hadde vært veldig koselig å truffe alle sammen.
d vise seg jo etterhvert at d e mange av oss i blogglandia som ikke bor så altfor langt fra hverandre..
da kan vi røske me oss garnet og pinnan, nokka godt å bite i, og kanskje litt kaffe, og møtes en plass av og t t litt koselig samvær...
kanskje i skikafeen?? da kan æ ordne at min kjære smell ihop no godt t oss og ;)
gi meg en lyd da, om du/dokk e interessert i no sånt samvær..

treng ikke ha blogg, men må være interessert i å skravle, hekle, strikke eller no anna sosialt ;) eller bare ha lyst t å treffe oss andre..

4 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Hei, det hørtes spennende ut, har faktisk tenkt tanken sjøl, og Skikafeen er jo høvelig. Men det må vel helst bli før vintersesongen starter for fullt, for da blir det vel ikke plass for oss og håndarbeidet vårt! Gi meg et vink hvis det blir noe av!:o)

Petunia sa...

Hei igjen du!
Får dere ikke lagt inn kommentarer hos meg eller er det blogspot generelt??? Jeg har ikke hatt problemer på de bloggene jeg har vært innom:)

Anonym sa...

har lurt på hvor omtrent du holder til... tviler på at jeg kommer men jeg ble veldig misunnelig! så misunnelig at jeg løp ut og laget en klubb faktisk, så nå skal vi prøve å mingle-skape her nede og.
Det diktet på siden din som heter lukk øynene, har du skrevet det? synes det er så fint. prøvde å fremføre det for lillegull når hun la seg men husket det ikke helt.

Anonym sa...

tenkte nok det var der i høgget, lurte på om det kunne være nærmere Narvik. Litt langt unna ja, men har stadig kjørt forbi siden jeg bodde 8 år i Tromsø og Harstad.