onsdag 14. mai 2008

Mine nye

handlenett!!
ett ferdig, d andre godt på vei..
regner me at æ treng omtrent seks stk for at d ska holde t en tur på butikken..

di e sydd i akrylbelagt stoff, ikke like stivt som voksduk, men glatt nok t å tåle både vann og skitt på vei fra butikken og hjem.

nån kjenne kanskje igjen duken og, kjøpte den nemlig etter jul t spisebordet, men d vise seg at d e like grisat å ha voksduk, som å bare vaske bordet som vanlig etter Lillemors spiseritualer..
nr 2 fikk en stor lomme på utsiden pynta me blonder.
oppdatert kl 21.14

tre nett e akkurat nok t varer for omtrent 800,- ikke værst ;)

itillegg har æ faktisk vært inne å bestilt meg tre nett fra BAGGU

så no trur d hold me nett t en stoor shoppingdag.. ;)

9 kommentarer:

chocolatehead sa...

Kjempefint nett! Har planer om å sy noe lignende selv..for det jeg strikket er ikke helt praktisk når man handler tunge ting!

Og synes også Lemi-navnet er kjempesøtt :))

Mita`s hjørne sa...

Grattis med nytt bloggnavn også...
Flotte handlenett du har laget, de er jo så kjekke, ikke revner hanken heller...
Lykke til med shoopingen...

Ha en koselig dag...

BeBe`s blogg sa...

Titt innom bloggen min, du har fått en hilsen fra meg.

Camilla Simone sa...

Så stilig dem var. Du e no som altid flink.

Elske baggunettan mine.

stor klem

Timotei sa...

Kjempefine nett! Sikkert smart å bruke sånn voksdukaktig stoff.
Ser at du har byttet bloggnavn.
Det har blitt en del Lene'er etter hvert ja. Lurt. Og navnet er kjempefint!

Vimsa sa...

åå kor lurt!:) dæm va jo kjæmpe jæv og søt:)

Anonym sa...

Kjempefine :o) Og praktiske - slipper alle plastposene. Må nok ta meg en runde og sy selv.
Smart med nesten voksduk, da tåler de litt søle.
Ha en fin helg :-)

frk.Kreativ sa...

Kjempefine. Det var smart:0) Nytt bloggnavn også,lurt. Fint navn har du også,he he. Klem Lene

Anonym sa...

akryl duk er genialt ikke sant!? Kid sine er jo billige og! jeg har sydd bag/kurver som står av seg selv. kjekt til doruller, hådklær ol på badet, eller til papir på kjøkknet eller til leger eller skittentøy...ja du skjønner kanskje..ble bare litt ivrig!